cansualisa benim de öyle işte ilki sezaryen olmasına rağmen ikinciyi 40 a göre söyledi. Ben bir hafta önceden olabilir mi istesek dedim güzel tarih olsun diye sıkıntı olmaz 39da da alırız dedi. Benim merak ettiğim öncesinde sancı vs olursa alırlar mı acaba ikinciler daha erken oluyomuş ama herkeste farklıdır