Azra41 Annişler 5 gün oldu doğum yapalı korse kullanabilirsin dedi doktorum kizçemi görüş saati geçiyordu soramadım aranızda doğum sonrası korse kullanan var mı ? Önerilere açığım 🥰
ardenmoms Azra41 6 hafta sonrası kullandım ben korse doktorum önermedi hemen sezaryen doğum yaptıysanız eğer acısı da oluyor dikiş üstüne gelince
Rapunzelinanasi Azra41 sezaryen doğum yaptım. Korse kullanmadım. Trendyolun fitilli taytlarını giydim evde hep 41. Gündeyiz, göbek falan kalmadı 😂
Azra41 ardenmoms evet bende sezeryanim kuzum ay annem sarıyor belimi zaten böyle iğne batması gibi CNm açıyor 🥺 siz 6 hafta sonra mi korse taktiniz ? Bide nasil bir korse kullandınız acaba ?
ardenmoms Azra41 8 ay oldu ben doğum yapalı yamuna marka korse kullandım kancalı canınız acıyorsa zorlamayın hiç
Rapunzelinanasi Azra41 https://ty.gl/1wnn8xly37 Şöyle linkini atayım. Bundan benimki. Yğksek bel olduğu için dikişlerimi de incitmedi hiç 👌
Seyma0323 Canım link paylaşmam yasak ama bir hemşirenin öneri vardı o da sezeryan doğum yaptı, trendyola Miore yüksel bel şekillendirici korse külot yazın 🥰 onu alabilirsiniz bende alicam
Azra41 ardenmoms peki göbeğiniz kaldı mı ? Yani 6 hafta sonra kullandınız ya yanlış anlamayın lütfen 🤲 annem göbeğin kalıcak diyo da 😁
Rapunzelinanasi Azra41 ben 38 kilo ile hamile kaldığım için xs almaktan başka şansım yoktu 😂 şu an 48 kiloyum xs oluyor ama yorumlardan beden aralığı ile ilgili çok yorum vardı. Oradan bakabilirsiniz 🙈
ardenmoms Azra41 normal doğumla sezaryen göbeği çok ayrı sezaryen göbeğinin erimedi daha zor m beden giyiniyorum kalmadı çok göbeğim ama dümdüz de değil
Azra41 ardenmoms normal kuzum . Benim sizi şeklinde ağrılarım var o zaman 1 hafta daha takmim ya 🥺 annem tutturdu sar belini göbeğin kalıcak yok bana dua edicen 😅 daha 5 günlüğüm ya