dilann22 benim çiğdem kılıçtı doktorum 12 ekimde doğum yaptım normal oldu aşırı aşırı memnunum kesinlikle sonuna kadar güven hiç korkun olmasın varsa da unut hepsini. Benim 10cm olduğunda yataktaydım birden oldu doktor direkt gelemedi ben doğumhaneye girerken ebeler vardı eşim elimden tutuyordu yürüyerek girdim eşimde gelsin dediğimde tabiki dediler direkt girdik bebek doğdu eşim gördü sonra kendisi çıkmak istedi biraz korktu aklına takılan birley varsa seve seve cevaplarım ☺️