minikoglummm Bunları doğumdan 1 ay önce kullanmaya başlayın deniyor neden kızlar kullanmadığımız zaman ne oluyor? Bir de krem sürüp üzerine gümüş kapağı mı kapatıyoruz yoksa kapak varken krem sürmüyor muyuz?
Minnacksevdack minikoglummm gümüş kapağım yoktu , ama lansinoh krem almıştım. Aman ne önceden başlıcam diyip sürmedim. 1 hafta göğüs yaramdan bebeğimi ağlayarak emzirdim 🙊
falconsw minikoglummm doğum öncesinde krem sürmeyi duydum ama YouTubeda Kağan Kocatepe’yi dinlersiniz doğru bulmuyor bunu çok güzel anlatmış
1erkekkannesiiii minikoglummm doğum öncesi sadece gümüş kapak kapatın günde 1 saat. Emzirmeye başlayınca krem ile her emzirme sonrası takın. Kullanmadan önce kaynatın bide mutlaka. Benim su an yara içinde herkes gümüş kapak önerdi. Bebek emerken kesin yara soyulup kanatacak çok kötü olacak. Şimdiden önlem almakta fayda var. Yara olmadığı sürece göğüs pedi kullanılır ama yara varsa göğüs pedi yapışıyormuş
Annesininportakali53 minikoglummm bende 36+4 um burda bekleyeyim gümüş kapak ne zaman kapatılıyor bende bilmiyorum
minikoglummm Minnacksevdack yaaaa :/ önceden sürünce ne etkisi oluyor onu merak ediyorum açıkçası krem deri içine mi işliyor sebebi ne acaba
Minnacksevdack minikoglummm detaylı araştırmadım ama hata ettim sanırım. Araştır mutlaka. O yara ölüm gibi. 🙊
minikoglummm Minnacksevdack valla daha süt gelip gelmediğini belli değil bebek emecek mi Belli değil ama ikisini de aldım ayva mvmevsimi diye çekirdeğinden jel falan da yaptım korkuyorum o yaradan. Direk yara olup ucu ip gibi kopacak hale gelenden gördüğüm için bilmesemde tahmin ediyorum
minikoglummm falconsw valla bende mantığını çözemiyorum nedenini ama yara olmasın diye herşeyi de denemek istiyorum
falconsw minikoglummm siz benim dediğim videoyu dinleyin isterseniz orda neden yapılmasa iyi oluru anlatmış çünkü her yapılan doğru degil .
1erkekkannesiiii minikoglummm hayır canım krem ya da başka bisey sürme elleme dedi uyarılınca erken doğum riski yaratırdedi doktorum biraz daha zaman geçsin 34-35 olayım gümüş kapağa başlayacağım insallah
minikoglummm 1erkekkannesiiii bende 37 deyim de başladım kullanmaya. Gümüş kapağı kullanan biri bana hamilelik başından beri kullanıyor dedi ilk aydan beri ama onu dinlemedim abartı gibi geldi 😂
Annesininportakali53 minikoglummm günde kaç saat kapatıyoruz acaba birde krem sürüyor musun canım bazıları krem süt gelmesini sağlıyor tetikliyor sürmeyin diyor çünkü ilk süt çok önemliymiş bebek icin
minikoglummm Annesininportakali53 ilk başlarda zor geldi alışmak o yüzden sıkıldıkça çıkardım ama şimdi uzun süreli tutmaya çalışıyorum doğuma da az kaldı diye korkmuyorum canım dayandıpım müddetçe takıyorum aslında yok gibi bişey ama alışık olmadığım için ağırlık yapıyor. Krem sürüp kapatıyorum bazen kreme de başladım doğru olabilir o söylenen gögüs ucumda ki çıkıntılarda beyazlıklar olmaya başladı gögüs ağrım olmaya başladı süt üretimi başlamış olabilir ama söylendiği gibi şakır şakır akma yok bence süt birikiyor şuan son haftalarda iyi bir şey olabilir hatta 🤷♀️