Gamzender Deneyimli anneler sizce emzirme atleti mi yoksa sütyeni mi daha kullanışlı olur? Ve önerebilceğiniz link var mı? 😍
Minnacksevdack Gamzender bence atlet. Sütyen aldım. Birinin yanında emzirirken göbeğim sırtım her yerim açılıyor. Soğuk olduğundan belim ağrıyor. Atlet alacağım ben de 🌸
Gamzender Rapunzelinanasi evet atlet bana da daha mantıklı geldi kışın doğum olacak nasipse teşekkür ederim 🤰🏻🙏🏻
Rapunzelinanasi Gamzender emzirirken üstünüzü sıyıracağınız için belinizden soğuk alabilirsiniz. Atletin de sütyenden bir farkı yok zaten pratik hemen göğüs kısmını açıp kapatırsınız, soğuğu almazsınız. Grip bile olamamamız gerekiyor anne olunca 😂😂