Rapunzelinanasi bitterciko yani doktorunuza danışmalısınız. Evet bazı riskli durumlarda değer çok hızlı yükseliyor mol gebelik gibi ama her artış kişiye özeldir. Öyle olacak diye bir şey yok yani stres yapmayın ve geciktirmeden muayene olmaya gidin
yenianneadayi_ bitterciko hayır olmaz bence çünkü zaten önemli olan değerin yüksekliğindense günden güne kat kat artıp yükselmesi.
bitterciko yenianneadayi_ teşekkür ederim sağlık ocağındaki ebe çok yükselmiş diyince aklıma takıldı ❤️
bitterciko Rapunzelinanasi randevu aldım da 17 sine en erken . Bekliyorum artık inşallah sağlıklıdır 🤲