gul_145 Mrb detaylı ultrasonumda bebeğin kordonunda çentik oluştuğu söylendi. 24 saatlik idrar testi yapıp aspirin başlatabilirim dedi. Aranızda bu durumu yaşayanlar var mı varsa nasıl tedavi oldunuz? Yardımcı olur musunuz?