_ozlmm benim kızım ilk doğduğu zamanlar çok hırıltılı nefes alıyordu. Ama yenidoğanda normalmiş zaten. Maalesef doktorlar da bazen panik yaptırıyor. Birbirlerinin dedikleri uyuşmuyor. Olan ordan oraya sürüklenen bebeğe ve ailelerine oluyor. Benim kızım 3 aylıkken karaciğer enzimleriyle ilgili ciddi sıkıntılar yaşadık, gittiğim üniversite hastanesi her gün tahlil vereceksiniz dedi. Doktor arkadaşım da eğer bana hasta olarak gelseydi ben yatış verirdim dedi. Maalesef böyle ikililer oluyor. Umarım sadece mevsimsel bi problemdir.