Selin9597 Güzel anneler merhaba . 23+5 haftalığım 2 ve 3 tarama güzel çıktı fakat suyum fazlaymış 8 cm olmuş korkmalı mıyım ? Şeker yüklemesi yapılmamıştı daha öncesinden şimdi istendi ilk gebeliğim ve biraz tedirgin oldum.
Elifderin34 Selin9597 korkmayın şekerli ve karbonhidratlı yiyecekleri azaltın doktorunuzun kontrolüyle de allahın izniyle bir şey olmaz o haftalarda benim de fazlaydı düzeldi sonradan :)
Selin9597 Sorun da orda ya işte ben şeker kullanmıyorum tatlı sevmem çayımı kahve mi bile şekersiz içerim