mor_menekse 37+6ydım. Doğum yaptığım hastaneye son 15 gün gitmiştim sadece ve bebekte herhangi bi gelişme de yoktu. O yüzden doktor açılman başlamış, sancın da var doğumu başlatalım, bebeği riske atmaya gerek yok dedi. İlk doğum olunca insan da stres yapıyor tabi. Gerçekten de ben o doktora ikinci gidişimde bebeğin kilosu artmıştır derken artmıyordu, üçüncü gidişimde de aynıydı. Cihazlar da hata verir ama aynı cihazla bebek büyümesi gerekirken hep aynı çıkınca beslenemediği sonucu vardı