Arkadaşlar kız bebeğim olacağını öğrendim 17+6 haftalıgiz daha erken ama isim düşünmeye başladım bile. Asel ismini düşünüyordum ama gorumcemjn kızının ismi Asel oyuzden vazgeçtim.
Aklınızda güzel isimler varmı. Siz ne düşünüyorsunuz. Fikir verirseniz çok sevinirim😇🌸🤍