Kızlar meraba bu ay asilamaya baslicaz insllah doktora gttim adetin 5.gununden sonra içmem için 2 kutu klomen verdi 12.gunde gel bakalım dedi duruma göre çatlatma iğnesi yaparız dedi 2tanr klomen ve progesteroni 60 TL’ye aldım 3500 tlde aşılama ücreti dedi özelde olucak bu arada bana çok ucuz geldi ilaçlarda aşılamada normal mi sizde yoksa ekstra başka ilaç daha mı vericek herkes pahalı diyordu sasirdim