Gul_er Kızlar devlet hastanesinde suni sanciyla doğumu baslatmalarini istesem yaparlar mı adetim göre 39 hafta ultrasona göre 40 oluyor yaparlar i sizce bilgisi olanlar yazabilirler mi
qwerty2 Gul_er sizin isteğinize göre yapacaklarını sanmıyorum. İlk bebeğimde eğer bekleseydi 40+2de suni sancıyla başlatacağını söylemişti doktorum. Kızım 39+6da geldi.