Ilknrr2_ Merhabalar, ikili tarama tedti sonucunda koryoamniotik seperasyon izlendi yazıyor. Doktor kese etrafında kanama dedi ama ben çokta bir şey anlamadım. Düşük yapan var mı bu sebeple yada bu şikayeti yaşayan? Daha detaylı bir bilgisi olan var mı?