Khrtm87 Merhaba ben 15 haftalık hamileyim dün eşimle kavga ettik ve çok ağladım üzürdüm bebeğim hisseder mi bir şey olur mu
Deniz2961 Khrtm87 bebekte bir sey olmaz ama tabııkıde sizin ruh halinizden etkilenir kendnizı uzup bebeşin morelini bozmayın😍
Xgrill Khrtm87 bebek etkileniyor üzülmemeye çalış benim eşiminde beni 15 saat ağlattığını ve haftalarca üzdüğünü bilirim ama ilahi adalet benim canımı nasıl yaktıysa onun canınıda yakanlar oldu
ayaniz Khrtm87 ben hamileyken en yakınım vefat etti,doktoruma sormustum bisey olur mu diye .cok üzülmüstüm morga kadar girmek zzorundaydım bide. Doktorum üzülme veya stres düşük yada bebek ölümü sebebi degildir demişti..
Poncikk Khrtm87 bebeğin herşeyi hisseder üzülmeni ağlamanı sevinmeni herşeyi ama fazla moral bozukluğu yapma sitrese girme yoksa bebeğine zarar verirsin