merve3516 Yarın kadın doğuma gidicem de bat tarihimde 10 12 gibi eğer varsa bişey kan tahlilinde ya da us da çıkar mı ki
Gldbrr2021 Çıkacağını sanmam betada hafif bir yükseklik görülebilir ama kese icin daha cok erken. Ben de hamile oldugumu bilmeden ultrasonla muayene olmuştum adetime 4 gün kala, hic bir sey yoktu doktor bile zaten anlamamıştı hamile olduğumu
merve3516 Herhangi bi belirtiniz var mıydi peki ben de kasık ağrısı oluyor bazen böyle keskin giriyor geçiyor