babybmom20 Hemdemmm ben taktırmıştım ama sebebim farklıydı bir zararı varmı diye soruyorsanız olmaz demişti bana doktor
durumom2022 Hemdemmm ben taktırdım 28 haftalıkken gıda zehirlenmesi yaşadığım için ishal ve kusma vardı
Hemdemmm babybmom20 bende de ishal var 3 gündür doktoruma mesaj attım acilde bu serum dan taktır dedi de sormak istedim
Hemdemmm durumom2022 bende de ishal var 3 gündür doktoruma mesaj attım acilde bu serum dan taktır dedi de sormak istedim
babybmom20 Hemdemmm benimde hiç geçmiyor hamileliğimin başından beri bana da prebiyotik vermişti ishal için