Bende ilk çocuğumu erdemde doğum yaptım hastaneden çok memnun kaldım sezaryen olmama rağmen hiç ağrım sızım olmadı şimdi 2. Bebek geliyor 33 hafta Gülçin demirdövene gidiyorum okadar harika bi kadın ki çevremde herkesi ona götürüyorum okadar güler yüzlü bilgili ve tatlı bi kadın ki kesinlikle gidin gerçekten anlayacaksınız harika bir doktor 🤗 ona gittiğim zaman okadar bizden biri ki heycanlanıyorum çok seviyorum sohbeti bile okadar candan sıcakki anlata anlata bitiremem okadar iyi