Bir1i Devlet hastanesi çatı muayenesini ne zaman yapıyor yada yapıyor mu yapmıyor mu bilgisi olan var mı?
Hsnycvk Bir1i doğuma kadar hiç alttan bakmadı doktorum, nişanım geldiğinde acile gittiğimde alttan bakıldı açıklığıma sanırım çatıma da bakmışlardır
Adamiranin__annesi gunesss06 bugün banada yaptılar parmağıyla alttan bakiyo onumu diyorsun açıklığın yok şuan dedi
Adamiranin__annesi gunesss06 35 ama biraz ağrılarım vardı acile gittim orda baktı ama sadece parmağını soktu… Hani noyle iyice açıp bakmadı çatıya falan yani zaten 1 normal doğum yapmıştım ya o acikligima baktı galiba. Devlet bu arada
mmerve26 Normalde 37 ve 38. Haftalardan sonra bakılıyor diye biliyorum ama doktordan doktora da değişiyor tabi. Benim nst de sancım çıkınca 35. Haftada çatı muayenesi yapmışlardı