Hsnee Bugün kontrol günümdu adet tarihime göre bugün 6 hafta 6 günlük du kese gayet güzel dedi bebek gozukmedi burda 5+1 gözüküyor dedi dış gebelik vs olurmu dedim imkansız kesen güzel buyumus dedi heycanla gitmiştim ne bilim korktum 🥺
Gamzeerdgn Hsnee bebek ztn 5 haftalık ıken gözükmez genelde 6. Haftalarda gözükür kese bır hafta gerıde gozukmesı de çok normal geç döllenme olmuş bizde oyleyız korkmayın
Citlembikk Hsnee canım benim de öyle şuan adetime göre 10+6 ama ultrasonda 10+1 gözüküyor önemli olam da ultrasonda ki zaten doktor değiştirces tarihini dedi geç döllenmeden dolayı oluyormuş böyle normalmiş
Soruyorumm Hsnee geç döllenme olabilir doktorum ilk haftalar cok takılma kaç haftalık göründüğüne demişti
Hsnee Citlembikk anladım gülüm bende adet tarihine göre zannettim dedim neden böyle olmuş acaba teşekkür ederim ♥️
Hsnee HanlarinMomysi anladım kuzum öyle olsunda 🤲♥️ sordum dedim dış hebelik filan olabilir mi dedim yok dedi kesenin büyüklüğü gayet iyi dedi düzgün dedi
Makarnaasigi Hsnee Canım geç dollenmedir büyük ihtimal buda gayet normal birsey.Kesede bebekde büyüyorsa sıkıntı olmamaya işarettir..Zaten 8. haftada yakalıyorlar gelisimlerini
Hsnee Makarnaasigi inşallah gülüm ilk defa başıma geldi ilk cocugumda yaşamadım böyle şeyler o yüzden tedirgin oldum biraz dış gebelik olabilir mi dedim yok dedi kese düzgün ve büyümüş yeterince dedi
1vehysm Hsnee hiç korkma cnm.. benm 3. Gebeligim aynı şekil kese çok güzel bebek yok dediler.. 8 haftalık gittim bebeğim vardı.. Geç döllenme var dediler sadece..
ensensr23 Benimde 5 haftalıkken 4 haftalık dedi 2 gün oldu hastaneye gittim 10 haftalıkken 11 haftalık dedi sıkıntı olmaz o gelişir 1, 2 haftada
Hsnee Bebekliannee bende korktum ilk defa başıma geldiği için kontrolüm 15 gün sonra bakalım hayırlısı inşallah 🤲
1vehysm Hsnee amin cümlemizin den cnm.. Ben diğer iki bebeğim de hiç böyle bişey dymamistm.. 3. Bebeğimde bebek yok dediler ne ağladım üzüldm ama geç döllenme olunca böyle oluyomus..