feyzacodel Kolestaz olanlar belirtileriniz nasıl oldu? Benim bazen aşırı ayak ve el kaşıntım oluyor ama geçiyor. Süreklilik yok. Kolestaz belirtileri neler , nasıl anlarım?
kuzucumoglum feyzacodel bendede basladi aynı durum için bende post açmıştım yazan olmadi bugün doktora gittim safra asidine falan bakilcak kan alındı el ve ayakta başlayan kaşıntı beni uyutmadi sonuclara göre ilaca başlanacak dedi
feyzacodel Benim bir haftadır düzensiz. Bazı geceler çok fazla oluyor, bir gün hiç olmuyor, bir gün yine başlıyor. Bugün yine var. Erken doğum riskim var zaten heran doğum bekliyorum ama, kolestazında riskli bir şey olduğunu duydum. Merak ettim.
inci_230911 Bende de gündüz az akşam artan kaşıntım vardı kolestaz çıktı hastanede yatış yapıldı ilaç kullanıyorum kaşıntım geçti ama ilaçı doğumu kadar kullanıcam.
Orajdagdeviren1 Benimde 37. Haftanin sonunda baslayan el ayak gobek ve bacak kasintilarim oldu inanilmaz kasiniyodum yara oldu kucuk kucuk kabarciklar cikti hep. Doktorum karaciger enzimlerimlere bakti safra enzimlerime bakti. Safra normaldi. Karacigerde de bir tane enzimim yukselmis. Gebelik alerjisi dedi. Alerji ilaci verdi bir tane. O kurtaricim oldu. Ihmal etmeyin hanimlar doktorunuza hemen soyleyin.