Gozdeuslu merhaba bende 14 haftslk gebeyim.12.haftadan beri surekli bazen aktif bazen kahverengiye donen kanamam var.Igne ilac kullaniyorum ama bi turlu gecmiyor kanama,dr.bebegin esi onde gibi duruyor ve plesantanin ucundan geliyor kanama diyor.sizinde kanamaniz olmusmydu boyle