ayseninbeybisi07 canım ben de daha önce düşük yaptım bence adetin geçmesini bekle öyle yap ben öyle yaptım kendini boşuna yıpratma biliyorum hep bi hayal kırıklığı oluyor onu bende yaşadım Allah hayırlı zamanda sağlıkla nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻 ayrıca iki düşük yapmışsın neden olduğunu araştırdın mı ben bi düşükten sonra genetiğime baktırdım ve kan pıhtılaşma sorunu olduğunu öğrendim sizde baktırın bence