Ylz13 benimde 2 hafta önde ama gebelik şekerim falan yok doktor buna göre doğum erken olmaz dedi zamanında alırız dedi şuan 36 haftalık 39da alacak sezaryan benim ki benim oğluma en son 3.200 dedi doktor 3 gün sonra doğum yaptım 3.800 doğdu o yüzden pek inanmıyorum ultrasonda ki kiloya 😂😂