Aysnrr0 bakıyorum da herkesin doktoru yönlendirmiş. Bende doktorumu yönlendiriyorum şaka gibi. Benim doktorda ilk gittiğimde baktı bir sefer. 18 haftalık olduk bugün zor bela tiroit testi istedim her ay bakılmazmış bilmem ne saçma sapan konuşmalar. Üstelik ailemde tiroit hastalığı var diyorum anlamıyor da. Her ay bakmadı zaten 3 aydir bakılmadı dedim kendini savunuyor.