sedamom00 amin inşallah ben 16.haftada hissetmiştim tam anlamıyla😊sizinde az kalmış bence🥰
Cdem21 az kaldı tabi hayırlı bir şekilde kucağımıza alalım da gerisi önemli değil ☺️
Cdem21 kordonuyla oynuyor die duymustum ben oyle titreşim yapiyormus😊🫢