Elfkyy Merhabalar 7 haftalık hamileyim. Ama doktorum kesenin gelişimi bir hafta geride ve 6 haftalık dedi. Kalp atısınıda duyduk ama kesenin sekli yamuk ve saglıklı bir gebelik degil dedi. Bu durumu yasan var mı acaba. Düzenlir mi yoksa dusukle mi snclanır