Hanımlar merhaba cumartesi günü adetimin üzerinden 2 gün geçmişti ve evde idrar testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı. Ardından hemen aynı gün özel hastaneden kan testi yaptım ve beta HCG 118 çıktı laborant doktor evet var ama pazartesi tekrar test yap dedi ben dün test yaptırdım sağlık ocağında 530 a çıkmış değerim. Son adet günüme göre de 5+2 günlük şuan sizce ne zaman doktora gitmeliyim? Kese felan görünür mü ?