Zeynepe 39+2 yim cuma gunu nstde sanci cikti fakat ben hissetmiyodum ve hic acilmam yoktu bu gece ishal olarak uyandim bi kac kere cok afedersiniz su gibi bebege bi zarari olir mu
Zeynepe BirglKaytanSolmaz agri yapmiyo sancimda yok 40 hafta olcak 3 gun sonra ne sanci ne bise dogmayacak galiba moralim cok bozuk
BirglKaytanSolmaz Zeynepe ıllakı çıkacak ıçımızde kalacak degıller ya 😂😂 guluyorum ama bende gergınım aslında bızde sancımız olmazsa yada kendılıgınden baslamazsa cuma sunı ıle dogumu baslatcaz derı dr 😂😳
Zeynepe BirglKaytanSolmaz biz dha bise konusmadik iki gunde bir gidip geliyorum skldm hastaneden etrafta doguramiyomus muamelesi gormekten