Yasemin_orl33 Özel hastanelerde normal ya da sezeryan doğumu kendimiz seçme hakkımız oluyor mu ? Devlette çatı muayenesi bakıp karar veriyorlar kendimiz seçemiyoruz çünkü. Bugün doktordan geldim 37+4 gün olduk hala çatı muayenesine bakmadılar normal mi sizce ?
tazeanneveminigi Yasemin_orl33 bana doktorum 37′de hazırlıklı gel çatı muayenesi yapalım karar verelim dedi kuzum. İlk benim ne istediğimi sordu. Sorunca bu şekilde cevap verdi.
Yasemin_orl33 tazeanneveminigi Siz özele mi gidiyorsunuz ben devlette olduğum için hiç sormadılar normal mi sezeryan mı diye ?
tazeanneveminigi Yasemin_orl33 ben özele gidiyorum canım. Benim bildiğim devlet sonuna kadar bekletiyor herhangi bir sorun olmazsa tabi. Herhangi bir sorun olmadığı takdirde normal doğum deneniyor. Ona göre karar veriliyor.