Mom-babyyy Vilmus2022- bende geçirdim Mart ayında dış gebelik şuan 27 haftalık hamileyim o zamanlar çok kötü olmuştum ama insan sonunda toparlanıyor
Tugba6336 Vilmus2022- çok geçmiş olsun. Bende dış gebelik geçirdim. Şuan sağlıklı bir gebelik geçiriyorum. Üzülme Allah ın izniyle sağlıklı gebelik geçirirsin ardından
Mom-babyyy Senanur6079 bı belirti yoktu aslında kasık ağrısı vardı adet sancısı çekmiştim o zamanlar normal diyorlardı sonra kahve rengi leke geldi yerleşme kanaması sandım akşama doğru normal adet kanamasına döndü
themom_ Vilmus2022- merhaba öncelikle çok geçmiş olsun, Allah kucağınızı boş bırakmasın insallah. beta takibi yapmış mıydınız? Düzenli bir artışınız var mıydı?
Senaozcan Vilmus2022- ben de dün öğrendim. 48 saat bekleyelim dedi doktor. Yarına kadar düşmezse kürtaj yapacaklarını söyledi. 5.haftaya girdim bende. Kese görünmedi. Betamda düşmeye başlamıştı