Valla en büyük ablamın oğlu olmuştu 42 haftalık suni sancı ile normal doğuma girmişti ortanca ablamın da kızı oldu o da 36 haftalık doğum yaptı sezeryanla bende kız bebişe hamileyim ne olacak bilmiyorum 🤭 Ama genelde erkek geç gelir kız çocukları erken gelir derler yani en azından ben hep öyle şahit oldum 😊