mucizem721 Kızlar merhaba bu ilk gebeliğim çocuğum makat geliş hiç dönmedi .bugün kotnrolum vardı 3 kilo olmuş bebeğim herhangi bir sıkıntı yok tansiyon dışında tansiyonum yükseliyor devlette takipli olduğum doktorum tansiyondan dolayı normal doğum yapamazsın demişti birde sıkı takip için her hafta çağırdı.bugunki doktorum ozeldeki kendisi de 39 haftaya kadar bekleyeceğiz sonra doğumu konuşacağız dedi . Geceleri sancım oluyor tabi yürüyüş yapınca geçen türden elim ayagim ödem oldu tansiyonum yüksek bu sebeple herhangi bir sıkıntı olmadan doğumu bekleyeceğiz dedi bu durumda ne yapmam gerekiyor panik oldum hangi doktora uysam bilemedim 16 snda devlete rendavum var
EceDalgaciMahmutoglu mucizem721 doktor da bekleyeceğiz demiş zaten. başka bir sey yapmaniza gerek yok. ha bi de yürüyüş yapin bol bol, su icin, tuzu hamuru pilavi sıfırlayın. az kalmış zaten, agiz tadiniz oncelikli olmasa da olur.
cimcimemmmm mucizem721 bilirsiniz ddvlettekiler ssvd olmasi icin diretir belli ki risk var ki onermemis. Bi bekleyin bakalim hakkınızda hayırlısı olsun . Panik yapmayin üzülmeyin stres etmeyin. Sonuçta o bebek doğacak Alalhin izniyle . Onemli olan sizde bebeginiz de sağlıklı olmanızdır. Bunu düşünün 😊. Cevremde olan arkadaşlarım var tansyonu olanı pek normale almiyolar genelde sezeryan oluyorlar sizin için de hangisi hayırlıysa ve iyi olacaksanız o olsun
mucizem721 cimcimemmmm çok teşekkür ederim ama bende panik atak var panikliyorum birşey olucak diye korkuyorum bilen birilerinden destek düşünce almak istiyorum
Maliefem cimcimemmmm bilirsiniz ddvlettekiler ssvd olmasi icin diretir Ssvd için devlet asla diretmez
cimcimemmmm mucizem721 pozitif hikayeleri okuyun. Bende cok panik yapar korkardım. Okudukça burada o guzel yazıları icim cok rahat etti. Siz de okuyun rahat hissedeceksiniz az da olsa . Ebe okuluna da gidebilseydiniz etkisi olurdu ☺
Maliefem cimcimemmmm normal doğum ayrı sezeryan sonrası vajinal doğum ayrı siz ssvd doğum deyince demek istedim ben ssvd yaptim hiçbir devlet ve fakülte hastanesi kabul etmiyor