teachervera evet eli çok hafifti. Ben normalde çokta nazlıyımdır sağolsun çok muhteşem bir doktor.
Sezaryen ameliyatının 3.günü 12 saatlik yola çıktım arabayla siz düşünün 🤗 Damla Elif derseniz tanır zaten 2 sene üst üste doğum yaptım kendisinde. Gerçekten çok ilgili.
Odalar temizdi. Sürekli çöpleri almaya geliyorlar zaten. Personelde ilgili. Bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.