Yenianne54 aşağıda girişte danışmayı solunuza alıp koridora girince sağda ki odada idari işler tarzı bir oda var ismi ne diye geçiyor hatırlamıyorum ama oradaki hanımlara yönlendirmişti danışma beni orada görüştük. Ama dediğim gibi toplantı yapılacaktı bu ay sonra yeni fiyat netleşecekti bende ocakta doğum bekliyorum öğrenince unutmazsam buradan haber veririm size haftaya cuma gidince yine soracağım toplantı yapıldı mı diye