Batuga Herkese selam bugün doktor kontrolüm vardı bugün tam 25 haftalığız bebek ters durmuş dedi ama şimdilik sorun değil dedi ama içime dert oldu böyle bişey yaşayıp sonradan düzelen oldu mu acaba
hunilimom Batuga oo daha çok erken canım benim doğuma kadar defalarca döner ilk kızım 36+4 küçük kızım da 27 de baş geliş oldu 38 e kadar vakit var daha sonra çok zor oluyor dönmesi
taze_anne79 Batuga bende 28 haftalikken makat duruş dedi en son 32. Haftada gittim bas geliş duruyor dedi son ana kadar bile degisebilirmiş zaten
Mucize2023 Batuga Benim prensesim de 💖 29 haftalık ve hala ters. Doktor düzelir dedi ama bende senin gibi korkuyorum. Son haftalarda düzelir diye okudum burda. Heyecanla düzelmesini bekliyorum 🤲
cimcimemmmm Batuga bebekler cok doner haftanız da baya erken tekrar doner canim endiselenme ☺ gunluk ayaklarini havaya kaldir duvara veya yatagin başlığına daya
Skpln4660b Bacım hiç üzülme benim kızım 38. Haftada döndü makat geliş oldu sezeryan oldum beklenmedik şekilde