Selam arkadaşlar son adet tarihim 29 Eylül, 17 ekimde 5. Gün embriyosu transfer edildi 27 ekimde ilk değerim 77 çıktı , 29 ekimde 209 en son 4 kasımda 2200 çıktı. Bugün 5 hafta 6 günlük görünüyor keseyi görmek için doktora gittik doktor keseyi göremedi. Büyük ihtimalle düşük olacak dedi ya da dış gebelik dedi benzer bişey yaşayan sonradan keseyi gören var mı Allah aşkına cevap verin