Gizemm44 İkili ve üçlü tarama testleri yaptıran var mı? 11. Haftama girdim ilk gebeliğim tam bilmiyorum ne zaman yaptırmam gerekiyor, sadece ultrasonda mı bakılıyor?
Kayaozge Gizemm44 Ben ikisini de yaptırdım eğer ki ikili tarama testin temiz çıkarsa üçlü tarama testine gerek duymuyor doktorlar ve yapmıyorlar ama benim kendi doktorum bebeğinin sağlığı için tüm testleri yapmanı öneririm dedi. Yaptıkları da bir şey yok aslında bir tüp kan alıyorlar o kadar yaptırmanızı tavsiye ederim 🌸
Zeyseee Gizemm44 ben ikili ve üçlü tarama testi yaptırmadım yanılma payı çok yüksek çıkıyor ve doktorların hemen önerisi aldırmak oluyor ve öyle deyip sağlıklı doğan çok bebek var bu sefer 9ay boyunca insanın psikolojisini bozuyorlar tabi tercih meselesi yaptırıp yaptırmamak
tutkukaya Gizemm44 ikili tarama için 12 haftada gittim , 3 lü tarama 20.ci haftada yapıldı. İkisinde de sorun çıkmadı. Kanı koldan alıyorlar karından alma gibi bir durum yok. Sonuç 10 gün içerisinde çıkıyor.
Esayser Kan ve ultrasona bakıyorlar ikilide sıkıntı görmezler ise üçlüye gerek bile kalmıyor haftanızı doktorunuz muayenede söylüyor 2 . 3 hafta sonra için tarama testine gelin diye
xzxzxzxzxz Kayaozge kanı nereden alıyorlar internetten baktığımda karından aldıklarını gördüm öyle miydi acaba 😊
Gizemm44 Zeyseee ama insan merak ediyor zaten kontrole gitcem sağlıklı mı diye yaptırınca insanın içi daha rahat eder bence
tutkukaya xzxzxzxzxz Koldan normal kan veriyorsun canım karından kan alma gibi bir durum yok. Kandan önce zaten boyuna kilosuna vs bakıyorlar. İstersen cinsiyete de bakıp söylüyorlar.
xzxzxzxzxz tutkukaya teşekkür ederim benimde cuma günü randevum var daha çokkk erken cinsiyet için ama inşallah bir tahminde bulunur 😂🥰