17papatya Kızlar bu ay inofolic combi aldım onu kullanıyorum.Adetim biteli de 1 hafta oldu bu sabah kaşık ağrısıyla uyandım ve akıntım fazlalaştı sanki adet olucam yumurtlama belirtisi mi sizce şeffaf akıntım oluyor
femme 17papatya evet seffaf akıntı bunun belırtısı oldugu soylenıyor şefaf ve uzayan bı yapı oluyor mıktarıda artıyor