Sonkayalar Kızlar 18 ekimde a101 e bebek urunlerı gelıyor cam lısanslı biberon ve emzık var biberon 10 emzik 5 lıra sızce alınırmı saglıklımı kullanan varmı dha onceden almıs olan
Defnemmm2301 Ben hiç ordan bebek için birşey almadım ama tanıdığımız bim den aldı cam olarak çok memnun bnde çantasına ve bebek küvetine bakmaya gidecm canım
Gulsunoyku Bebedor nuk gibi markaları tercih et hem daha uygun hemde daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum ben cam nuk biberon almıştım kızıma a101 den 2 yıl oldu hala sağlam
Sonkayalar Benim ikiz olunca bebekler ne alırsam iki alacam o yuzden pahalı alamıcam pekı herseyde yanı uygun bılgıdınız urunler neler bıberon olsun emzık olsun mama bez kısacası ne alınıyorsa bebeklere