Lilyum29 Bende 16. Haftadayım kızlar malesef bende de yemek yedikten sonra mide sorunları oluyor soda gaviscon vs idare etmeye çalışıyorum, kasık ağrıları anlık hepimizde oluyor normal bence
Tugcesena Lilyum29 evet evet normalmiş. Mide sorunları da bebeğin saçları çıktığında olur derler ama 😍
Dmrbs18 Tugcesena oluyor canım bazen akıntım çok oluyor yoğunlaşabiliyor o ara da gelen batma ağrı vs sanırım hep olucak 😅 cunki bebek büyüdükçe baskı olucak
karacamom 17 + 5 haftalık hamileyim Hamile kalmadan önce diyete girmiştim😅 5 kilo vermiştim o 5 kiloyu geri aldım😅😅
Yuem0105 Tugcesena merhabalar sırf bu şikayet ve akıntıyla birtlikte doktora gittim ve bebeğin büyüdüğünü normal olduğunu 20 haftaya kadar bu şikayetlerin olabileceğini söyledi sanki iğne batar gibi oluyo şuan bile korkulacak bişey yok dedi
Burcuuzunnn Tugcesena benimde oluyor evet ara ara kasıklarım belim ağrıyor ama bi yerde okumuştum eğer dinlenince geçiyorsa sıkıntı yok demekmiş benim sarımsı bi akıntım var ama oda enfeksiyon var bende ondan dolayı
tosimosi Tugcesena bebişler büyüyor artıkk , sanırım hepimizde var aynı durumlar, bende aşırı derece gaz sancısı oluyor bu aralar ayrıca püf
Enyenianne Tugcesena merhaba benim de şuan 17+2 bende hiçbir şey hissetmiyorum karın bölgemde kilom var galiba kolay hissedemem gibi geliyor nedense bende belirtiler de tamamen gitti gibi bulantı tiksinme vs sizde de aynısı oldu mu sadece kasık ağrısı var oda olmasa hamile olduğumu unutacağım sanki bir anda kesildi
Tugcesena Enyenianne belirtiler gelip gidiyor 🙏 bende de öyle bi gün mesela tiksindiğim şeyleri yiyorum bir sonraki gün adını duysam kusuyorum yaşadım bunları yani😍 kendimizi çok dinliyoruz aslında belirtilerimizin bi anda kesilmesi de normalmiş. İçimizi ferah tutalım🧿 21.haftaya kadar bebeği hissetmememiz de normalmiş bi doktor söylemişti 🌺🌺
Enyenianne Tugcesena hamilelik gerçekten zormuş ya hiç hayal ettiğim gibi değil çok duygusal bakıyormuşuz galiba gerçekler aciymis 🤭 ne olsa panik oluyorum hemen hayırlısıyla bir dogsaydi sağlıkla rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin Allahümme amin amin amin ecmain 🌺🤗
Tugcesena Enyenianne çok iyi anlıyorum inan 😍 uykuda sağdan sola dönerken uyanıyoruz aman yanlış bi hareket olmasın diye. Güzel düşünelim güzel olsun minnoşlarımız içimizde savaş veriyor 🥰 biz de onlara güzel enerji gönderelim güç olsun inşallah 🙏