Gulsahcicek Çok şükür yanımda bebeğim suan ağrılarım var spinal sezeryan oldum kendime geldikçe detaylı anlatıcam sorular varsa alabilirim kızlar allah herkese nasip etsin çektiğim ağrılara bedel 💫😇💖
nuurrceren Gulsahcicek ayy bebişlerimizin kilosunu konuşmuştuk ve doğurmuşsun bile sen🥹 maşaAllah size.. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip eylesinnn 🤲🏼💛
sersss Gulsahcicek gözünüz aydın darısı bize inşallah ☺️ kaçıncı haftada doğurdunuz ve isteğe bağlı sezaryen miydi?
Gulsahcicek Edacecelebi zor kesinlikle kolay değil ama hersey bebişi görene kadar unutuluyor acılar canım ilk kalkış çok zor ama rabbim kuvvet veriyor sonra alışıyorsun bol bol yürümek lazım toparlanmak icin korkma canim sağlıkla kavuş inşallah
Gulsahcicek nuurrceren çok şükür ben kavuştum sıra sende insallah canım benim hic korkma hersey o mis kokulu bebeği kucağına alana kadar ❤