deryaumay20 Kızlar az önce çıktım çok şükür herşey normal sadece amniyon sıvım sınırdaymış düzelir inşallah bir de kalbinde kapanır dediği 1mm bir delik gördü inşallah dediği gibi olur, amniyosentez yaptırmak istemediğimi söyledim ve imzaladım.
Tugcesena deryaumay20 canım amniyon sıvısı için bol su içmek öneriliyor diye biliyorum. İnşallah her şey gönlünce olur yavrun sağlıklı olur hepimiz için de inşallah🧿😍🌺
Tasbebek deryaumay20 sıvı için havuç suyu duydum bende canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
1erkekkannesiiii deryaumay20 bol su bol taze sıkılmış meyve suyu ayran tüket canım çok iyi gelir. Kalp daha yeni yeni oluştuğu için zamanla kapanır büyüdükçe 🤗 canını sıkma kontrollerine mutlaka git Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 💜
Hjyihkk Devlet hastanesindemi yaptırdınız ben devlette yaptırdım pişman oldum 5 dk baktı sadece banada hiç bir bilgi vermediler kızımda özele yaptırmıştım her şeyi anlatmiştı
Gzdmrt2905 Hjyihkk 5 dk da tüm vücut sistemlerine nasıl bakmış acaba baya işinde profesyonel olmalı şaka gibi normalde 40 dk falan sürüyor.
Kubrabsyg45 Hjyihkk özelde 15 dk sürdü devlette 1.5 saat sürdü tam hemde hiçbir sorun olmadığı halde. Doktordan doktora farkediyor
Hjyihkk Gzdmrt2905 bende onu anlamadım inanın sinir oldum 3.5 aylıkken ikili testte girdim adam 20 dk inceledi sağolsun bu nasıl bi doktorsa artık ben ekrana bak cam diye uğraşıyorum bu ekranı bilerek kendine çeviriyordu 5 dk baktı gönderdi eşime 20 dk sürer sen şurada koltuklara otur dedim eşim oturumdan ben geri çıktım
1erkekkannesiiii Gzdmrt2905 benim detaylı ultrasonum 1 buçuk saat sürdü burada görüyorum bazısı 5 dk diyor yuh artık imkansız bisey. Bebeğin göbeğine bakcaz çeviriyoruz poposuna bakcaz göbeğime vurup çeviriyoruz çok zordu yani bi yerini görmek için dönmesi çikolata verdiler vs vs bir sürü iş. En az 40 dk olmalı gerisi baştan savma bence
Gzdmrt2905 Hjyihkk canım başka yere daha git kendi çocuğu olsa değil 40 dk otuz saat inceler işte işini severek yapana denk gelmek zor iş saçmalamış resmen
Hjyihkk 1erkekkannesiiii benimde kızımda öyle yaptılar her yerine baktılar vidyo yapıp sd fln verdiler bunda bi kovmadiklari kaldı
Gzdmrt2905 1erkekkannesiiii aynen öyle kaldırdı doktor beni sırtını döndü bakamıyoruz ayrıntılı diye çikolata ikram ettiler yürüdüm tekrar öyle aldılar keşke herkes işini ciddiye alsa kimse mağdur olmaz
Tugbayondemli Bebeğin suyu için kesinlikle havuç suyu iç günde 1 bardak ben içtim çok etkisini gördüm kesinlikle dene
1erkekkannesiiii Hjyihkk üzüldüm canım ya gerçekten iyi yere denk gelmek cok önemli. Sanki zorla oturuyorlar
Sblytm1990 Benimde öle canım sınırda amniyon sıvım bir haftadir havuç suyu 3litre su içiyorum.hergun cumartesi gidicem Dr ins yavrularımızın suyu artmış ben yapicagimi yapıyorum artık takdir Allah’tan rabbim ne derse 🤲🤲