Anonim11 Kızlar ben park beşik almayı düşünmüyorum anne yanı olan ahşap yatak alıcam ama uyku problemi yaşıyorlarmış kullanan bilgisi olan var mı ??
Zeyseee Anonim11 bende dün bu modeli sipariş verdim anne yani oluyor normal beşik oluyor karyola istediğin şekilde ayarlayabiliyorsun ve oyun parkı oluyor bakalım geldiğinde görücem nasıl diye ama çok araştırdım herkes çok memnun
Hmeren10 Ben kullanıyorum bebeğim için. Ama uyku problemi falan yaşamadık şimdiye kadar. İlk kez sizden duyuyorum uyku problemi oluyormuş diye.🤔
Reyhosunannisi Bizde ahşap olandan aldık asansörlü ebeveyn yatağına göre ayarlanan 1,5 2 yaşına kadar kullanabilir bende park beşiğini beğenmiyorum görüntü olarak kötü duruyor
Zeyseee Ksk1912 trendyoldan sipariş verdim 4.300tl şuan indirimde var kendi sitelerinde 5bin tl egebaby yazarsanız çıkar vernikli ve verniksiz olarak iki seçenek var fiyat farkıda var incelerseniz bi https://ty.gl/iyiyulrjk1
Bebetooooooooooo Biz de böyle aldık kullanışlı Oluyo ,park beşik hiç hoşuma gitmiyo . Kurduk müsait olan odada muhafa edip bebişimizi bekliyoruz 🤰🏻😊
Bebetooooooooooo Anonim11 internetten almadık İstoç dan bi bebe mağazasından aldık 4 kademeli sabit ve sallanma özelliği de mevcut 2650 TL ye aldık
Bebetooooooooooo ufbus010315 internetten almadık İstoç dan bi bebe mağazasından aldık 4 kademeli sabit ve sallanma özelliği de mevcut 2650 TL ye almıştık