Hulyarecep Kızlar dün gece de şimdide damla damla bacağımdan sızacak şekilde beyaz renginde su geldi normalde berrak olması lazım diyorlar bu durumla karşılaşan var mı ?
Muallaerdmr Canım hemen doktorunu ara arayabilirsen yada hemen doktora git su kesesine falan bişey olmuş olabilir
TugbaKnalada Hulyarecep beyaz renk olunca mantar demişti drum. Kaç haftalık hamilesiniz. Mantar da akıntı yapıyor.
TugbaKnalada Hulyarecep bende 39 +2 yım benimde olmamıştı. Çatı kontrolünde kayganlaştorıcı jel kullandı ondan sonra oldu 37 de fitil kullandım geçti. Kireç gibi sulu bi anda geliyor idrar kaçırma olayıda oluyor tabiki.
Hulyarecep TugbaKnalada inşALLAH öyledir şimdi gideceğim enfeksiyon filan var mı ona baksınlar en azından yarın sabah kontrolüm var zaten