cherryblossom7 Amin inşallah cümlemizin evlatları☺️ , bende çok korkmuştum hatta kabul etmedim başta doktor bebeğin bulunduğu yerle cihazın arasında baya bi mesafe olduğunu riskli olmadığını söylemişti eğer dış gebelik söz konusuysa risk altına girersiniz demişti bende o yüzden hemen eve gidip hazırlığımı yaptım öğleden sonra muayene oldum. Darısı size inşallah hayırlı haberler alırsınız ❤️