Gzm012 Asil2022 valla doğum yapmadım ama bende merak ediyorum pazartesi günü fetal taşikardi yüzünden 1 gün yattım doğumhane temizdi odalar tek kişilikti yatakları çatala dönüşüyor ama yinede bisey diyemiyorum doğum farklı sonuçta
Meryem1710 Asil2022 bende orada doğum yapacam ilk gebelik merak ediyorum sürekli yazanlara bakıyorum genel memnunlar iki kerede benim yatisım oldu memnun kaldım o süreçte hem doğumhanede hem serviste bulundum ilgililer ve temizdi
Gul47 Asil2022 ben geçen hafta doğum yaptım doktorlar çok ilgililer sezeryan oldum 1 hafta oldu memnun kaldım ama bazıları memnun kaliyor bazıları kalmiyor kişiye göre degisiyor
Gzm012 Asil2022 hangi doktora gidiyorsunuz benim 3. Gebeliğim 2si marsadaydi ve çok bağırıyorlar insanin psikolojisi bozuluyor ben cabuk etkileniyorum ve doğum korkusu olmaya başladı ya onlara bağırdıkları gibi banada bağıran olursa diye
Gul47 Asil2022 evet 18 yaş ve üstü olması lazim 1 refakatci tek kabul ediyorlar bayan olması lazim ve görüş saatleri 6 ile 7 arası akşam