Kanamanın sebebi plasentanın tam olarak rahim ağzını kapatmasıyla oluyor, ve oraya yerleşiyor kolay kolay da düzelmiyor yani bunun anlamı sadece normal doğum olmuyor onun haricinde bi sorun olmuyor diye biliyorum çünkü ona benzer bi durum olabilme ihtimali oldu ama doktor bana öyle dedi sadece normal doğum olmaz başka bi sorun olmaz demişti. Yinede sen tabi doktoruna başvur