Gekon1710 Kızlar günaydın dün gece pıhtılı kan geldi hemen hastaneye geldik ama hiçbişey söylemediler biraz sancın var geçedebilir geçmeyedebilir dediler hastanede yattım gece evim uzak olduğu için 10 dk da bir sancılarım var bebeğin kilso 3100 doğsa sıkıntı yaşar mı şuan o pıhtılı kanın niye geldiğini bilmiyorum hiçbişey söylemediler🤦♀️
DayiogluSevgiGkhan Gekon1710 benim doktor 36 dan sonra dogan bebek 9 aylık dedık sıkıntı olmuyormus ama cıger bakımımdan burazcık kuvez gorebılır belkı onuda doktor bılır
Gekon1710 DayiogluSevgiGkhan hastanedeym hala salmıyorlar 😔 nst de sancım çıkıyor ama ağfım çok yok niye tutuyorlar anlamıyorum
EzgiDilekAta 34 den sonra ve bebek 2.500 geçdiyse korkma der hep doktorum çevremde 34 de 35 de doğuran ve küveze girmeyen çok bebek var dün arkadaşım 36 da doğurdu turp gibi bebği ve 2800 gram iyi düşün iyi olsun 😘
tugbaarya Bırak kontrol altında dur birşey olmaz çok şükür kilosu da iyi imiş. 36 dan sonra 9 aylık görünüyorsun . Bu yüzden sıkıntı yapma. Evde olmaktan iyidir . İyi düşün iyi olsun :)
Gekon1710 tugbaarya bugün sabah sarı pemve akıntı geldi başka da bişey gelmedi nst de sancm çıkıyo ama çok değil
Gekon1710 Nişan olup olmadığını söylemediler bugün alttan da bakmadılar düzenli olan sancılarım da geçti sürekli otue kalk yapıyorum ama daha bişey yok kesin eve giderim doğum başlar😄