Ultrasonda 6+0 görünüyor ama adet tarihimle hesapladığımız da 5+3 yani neden böyle sizce? 4 gün fazla göstermesi bi sıkıntı mı ki?
kese göründü yölk te göründü bi kanama alanı görünmedi ama bebek görünmedi doktorum 9 gün sonra gel sıkıntı yok erken dedi ama ultrasonda 6+0 çıktı 6 haftalık olsaydı bebek neden görünmedi boş gebelik mi kafam çok karıştı doktorum herşey yolunda dedi ama ben çok kuruyorum